Saturday, May 2, 2015

Cara Hensem Ala GST

Untuk cara-cara Hensem part I.. sila scroll balik post lama, utk part II kali ni Kak Mirror tertarik dgn pengakuan jujur Datuk Terlajak Laris ni.. especially tang spek tu..sbb kawan Kak Mirror, sorang Akauntan pun pernah cadangkan benda yg sama.. Tp until now Kak Mirror blom pernah cuba lagi..





19 thn yg lampau.. di sebuah pejabat terpopular  di Johor Bahru yg tercinta..

"Akak beli spek murah je... RM10.  Buang kaca, tukar power kat Kedai".

Ooo alkisah.


1 comment:

  1. Haha.. orang yang dah kaya boleh la cakap macam tu.. cer bagi saya yang tak kaya ni, kalai beli barangan berjenama pun kot2 orang ingat pakai yang tiruan.. haha.. dunia semata2

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...