Sunday, May 17, 2015

Pelbagai tema hari guru

Newsfeed Fb hari ni meriah dgn pelbagai tema kawan2 kat Malaysia menyambut Hari Guru.

Sekali lg.. diucapkan Happy Teacher's Day utk uolls.


Rasa mcm nak curik je gambo dorang bubuh kat sini  sbb lawo2 semuanya.. Tp mcm  tak beretika plak .. main curik2 kan.

Antara tema yg menarik..

1). Zmn kesultanan Melayu..
2). Back to school.
3). Retro
4). Arabian

Sekolah korang plak tema apa Hari Guru kali ni?.







5 comments:

  1. Tema merah!!!!

    Ramai yang membangkang tapi pihak atasan berkeras juga, kenalah turutkan aje.. merah pun merah jelah.. apa nak dikato..

    ReplyDelete
  2. singgah malam ms mirror... seronok kan... lama dah tinggalkan sekolah.. sekarang wish kat mereka yang bergelar guru jela hihi... banyak dapat hadiah cikgu2

    ReplyDelete
  3. Maju ye skrg bertema bagai..hrp cikgu2 pun jgn mgajar pesen dulu kala udh lerr..

    ReplyDelete
  4. Haaa mcm banyak tema arabian ni kan. Kemaennn tp yg cikgu pompuan taram jubah je lah kan, nak lebih2 xleh seksi plak utk muslim. Hany dh trbayang ala ala marjina tuh,fuhh mesti cun.kikikiki

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...