Wednesday, June 17, 2015

Sahur - 1 Ramadhan

Hari ni bermulanya semester baru.

"Enjoy!! Jgn stress2... bukan sampai meninggal pun".  Pujuk IRP sebelum ai meninggalkan rumah pagi itu.

Ha'ah kan... logik jugak pendapat somi ai tu.  Mana ada org meninggal hanya kerana study. Jom enjoy!!.



Tentang ramadhan pulak, harap2 dpt sediakan sahur dan buka dgn cemerlangnya taun ni. Harap2 ada tenaga yg banyak!!.   Maklum.. kat sini mana ada buffet ramadhan.


Beriya crita pasal posa .. psst sebenarnya tgh ABC.. haha..jd sejak balik kuliah td terus menyiapkan benda2 dlm peti ais utk beberapa hari. Ayam kena potong2 dulu byk2 (kat sini dorang x nak tolong potongkan kecik2 mcm kedai kt Msia).. mmg tak dpt bermanja la aku.




Persediaan utk inti ketayap berbuka esok.  Yg ijau2 tu perisa pandan.  Bertuah ler klu nak jumpa daun pandan segar kat sini.

OK la nak tido awal..  bangun nanti nak sediakan sup plak.. td dah buat sambal tumis.  Kurma dah ready.

3 comments:

  1. asalamualaikum...sam

    selamat berpuasa... :-))

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa...linda pun tengah ABC..

    ReplyDelete
  3. Ada tau....belajr smpi msa nk exam meninggal.
    knor ABC juga...esok dh bleh puasa..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...