Monday, December 21, 2015

Fenomena Kemerosotan Jumlah Follower Secara Berjemaah

Memang dah agak... ramai blogger sdg menghadapi masalah kemerosotan jumlah follower secara mendadak sejak semalam.   Blog "Miss Mirror" pun tak terkecuali...   don't worry.. selagi bukan keyboard kita yg rosak.. usah dikhuatirkan sgt.   Yg penting teruskan menulis dgn ikhlas.

Ada yg bertanya.  "Kenapa?".

Blog sedang dilanggar garuda...  Nak!.  mungkin!. Hihi..

Atau.....   alam sudah mulai bosan!.
Bosan mendengar ko membebel!.

kah!. kah!. kah!.


Tidak... jgn risau.
Menurut firasatku.. mungkin blogger dot com dlm proses penyelenggaraan.  Atau.... Mungkin juga ada antara follower2 kita yg sdg didelete akaun mereka sbb lama no tak aktif.  




Apa2 pun..... kita tunggu dan lihat.. apa akan jadi seterusnya.  Apakah akan bertukar jadi zero.



6 comments:

  1. Replies
    1. Cuba cek jumlah follower, ada pengurangan tak?

      Delete
  2. saya pon perasan jugak sebenarnya.. saya pikir.. mungkin sebab ramai bercuti akhir2 tahun ni..rasa biasa jer lah..:) lagi satu.. ramai bagitau saya..derang tak boleh bukak blogspot..untuk sesetengah company lagi2 kerje gomen..kene sekat.. huhu.. pastu wassap saya tanya..kenapa tak ley masuk blog.. tah macamane nak tolong tak gheti..ngeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh yg tu mmg kita blogger pun tak dapek nk tlg.

      Jumlah traffic... so far maintain.. Aty. Yg Kak Mirror heran... 100 follower ghaib dlm sehari pd hari smlm.

      Delete
  3. Replies
    1. Menulis dan terus menulis... sbb itu je hobi yg serasi.. haha.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...