Thursday, January 7, 2016

Kulit Mulus Dan Gebu Cara Malaysia

Kawan2 ai kat Malaya ni pepagi dah buat ai jelez..  crita supplement bagai.. untuk gebu, putih, bertenaga.... hamboi.. hamboiii.  Beruntung la korang.. kat Msia byk pilihan yg halal.  Patut la dorang ni ayu2 belaka.. lagi bertenaga.. walau membelah kayu api.

Ai ni jenis malas nak import2 .. nak tunggu posmen sejak dok sini ni.  Sementelah kos pos yg tentu berganda. (bukan kedek... isteri mithali kena pandai jaga ekonomi supaya suami sayang... kekeke... :P ).

ni je la "supplement" ai skg u..



Anyway.. kot2 one day.. kat Perth ni ada blogger2 jual makanan2 tambahan yg tgh ngetop kat Malaya  tu... maybe I'll reconsider to buy... bleh walk in.


p/s :   Cumanya.. kat sini takde pencemaran asap rokok di tempat awam.. tu pun 1 sumbangan terbesar ke arah kekal sihat.  Alhamdulillah.

1 comment:

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...