Monday, February 22, 2016

Tudung Awning Span

Sapa sangka kan bisnes tudung boleh untung juta2 mutakhir ni...  ai tumpang gembira mendengarnya Dik Non pada usahawan2 itu.    Sesungguhnya rezeki Allah itu Maha luassss...  kalau dah namanya rezeki, akan diturunkan dgn pelbagai cara.



Pasti la seronok ada brand tudung sendiri.   Kalaulah ai dicampakkan kepakaran itu (merekabentuk & menjahit dgn kemas) of coz, nak je ku punya tudung berjenama "Miss Mirror".  Aamiin.  Haha... tapi nak yg lain dari yg lain.  Aussie style.


Alkisah itu ari ai pegi pasar.. ada jejaka ni jual tudung..



Entah kenapa bleh plak ai terbeli tudung awning span ni... walhal dlm hati dah berkata2 tak sesuai awning dia tu dgn muka ai.    Mungkin sbb terpesona dgn rendanya yg ala2 baju Che Ta dan cara org tu meniaga (rega murah).  




Dah... jgn pening2..  gunting kan ada. Potong je awning tu.... maka jadi la Syria..

Begitulah kisahnya..






Sebagai menghargai pemberian Ustazah ngaji bebudak ni, ai patrikan ole2 Jakarta ni kat sini.
Thanks Mbak.. ianya sgt beerti.


2 comments:

  1. Aah cantik tudung tu berenda-renda, betul kadang terbeli yang tak sesuai dengan kita,mujur ada caranya untuk selesaikan masalah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kan..AA.
      Kdg kaler dah lawo.. ada awning span pulak.
      Kdg corak menarik.. tersingkat pulak.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...