Monday, February 22, 2016

Fasa Baru Untuk Ain




ngeteh sensorang semalam lepas balik pasar
-Milk shake je.. lain2 non halal



A new chapter in Ain's life is only just begining for her.  After setting for WACE last year and getting the result just before new year, she finally received official University offer and will start her class this week.  Inshaallah.

Alhamdullillah she's being offered the course that she want.

Doakan Ain happy menjalaninya ye.  Aritu dia cakap ..

"Boringnya Ma lepas ni Ain nak kena hadap "homework" (assignment). ".  

Jgn risau Nak...  Mama sentiasa doakan agar kau happy menjalaninya, ceria sepanjang masa.... aamiin.


Sibuk2 cerita pasal assignment.. baru kuteringat, assignment aku pun blom siap...   Nampak gaya nak kena settlekan semuanya arini.    Seminggu dua lg semester baru akan bermula.


Anyway... study.. study jugak...  my priority still my family.  Study tu.. "hobi" je k.   kih3....    Berazam untuk masak yg sedap2 selagi mana cuti masih ada, weekend jenjalan.  Itulah rutin untuk menggembirakan mereka.












8 comments:

  1. Congratulation Ain..
    Bagus mama hobbynya belajar kemana lagi nak tumpah kuah tu kalau bukan ke nasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Kak Zakie bagi pihak Ain. Doakan ye.

      Delete
  2. Bagus tu sama-sama belajar..
    Jadi pemangkin semangat kepada anak2 tu Sam..

    ReplyDelete
  3. Tahniah alhamdulillah
    Ilmu di cari dn di gali

    ReplyDelete
  4. hobi belajar ye...erm ini memang susah nak cari, rare

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...