Thursday, March 31, 2016

Busy Itu Indah

Salah satu rezeki Allah kepada kita ialah... Dia hantarkan pada kita orang-orang yang baik, sahabat yg baik, boss yg baik.    Terima kasih Ya Allah.. atas segala rezekimu ini.

Assalamualaikum everyone...

ni pix minggu lepas ketika kuat mkn.. hari2 bwk bekal sampai 2 bungkus.  Napa tah minggu lepas suka mkn... Tp sib baik tak juga gem**.    Minggu ni tak lagi.. selera dah kembali normal.. 


Oh ya.. baru perasan, semalam ada sorang silent reader antar email ... tunangnya dikebas org.  Sorry... Dik...  Kak Mirror busy.. sampai lupa nak reply.   Bersabar ye.. hadapi dugaan.   Besar pahalanya untuk org2 yg sabar, inshaallah nt Allah ganti lain dgn gadis yg lebih Solehah, cun, sopan santun, menutup aurat,  hebat memasak, gebu..
hormat org tua, pipi pauh dilayang, gigi bak mutiara, badan bak kerengge.  Aamiin...

2 comments:

  1. Sam bawa dua bekas bekal kerana lapar atau sesaja nak sedekah kat burung. Kongsi dgn merpati itu ke:)

    Bersih betul kat sana kan. Tengok tu dia org duduk-duduk santai suka kakak tengok:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bekal tu utk lunch break & tea time, Kak Zakie.. sebab asik lapo je.. tu pun kdg tetap juga beli kebab. Huahaha.. punya la teruk kan?

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...