Friday, July 29, 2016

Rahsia Comey Seorang Isteri


Kalau nak tau.... orang perempuan ni jelita macam mana pun tapi... kalau hidup menderita, sengsara... muka pun jadi tak comey...

Tapi..  kalau muka biasa2  tapi hati sentiasa gembira dan bahagia, dicintai... dibelai suami... automatic jadi comey meletop2...





Moral of de storynya...
Jangan bersedih andai adik2 comey di luar sana sedang dikecewakan saat ini..
Kemungkinan besar... Allah sedang menyediakan seorang imam lain untukmu yg akan membuat kau kelihatan comey sepanjang hayat.


Jgn pernah silap membuat pilihan..





6 comments:

  1. Itu dia nasihat baik dari seorang isteri. Kakak setuju. Bila muka dah macam aje dek bersedih memanglah tak comey kan:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah..Kak Zakie.. nasihat ni ikhlas utk ank2 dara di luar sana sebelum menyesal.

      Delete
  2. Replies
    1. Kan Ann...
      Pointnya di sini ialah..
      "Biar tak comey sebelum kawin (sbb dilukai) asal comey selepas kawin sbb mendapat suami yg soleh.. dan membahagiakan.

      Delete
  3. Replies
    1. Kan Umi...
      Sian ai tengok klu ada isteri2 yg sebelumnya comey lote.. dah kawin asik nangis 24 jam.. Mohon diberi hidayah hendaknya lelaki2 spt itu.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...