Saturday, August 13, 2016

Gadis Berpendidikan Tinggi Dan Jodoh

"Dilema gadis2 berpendidikan tinggi.. dan jodoh.    Sila bincangkan...  πŸ˜ƒπŸ˜ƒ."


Tetiba kawan Kak Mirror menyuarakan hal ni sebab risaukan adik beliau yg masih single mingle duduk merantau di negara orang.



Dilema perantau.. bg yg single ialah mencari rumah sewa yg murah, tak campur laki perempuan.   Kak Mirror tahu.. ianya tak mudah.   Kalau ada suami.. suka duka kita boleh kongsi bersama.. mcm Kak Mirror ni lah.  Kak Mirror sendiri pun can't imagine kalaulah Kak Mirror duduk sini time zmn gadis2 tgh rambut gondrong 90an!!.  OMG!.  πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±.



Tapi... soal jodoh bukan kita yg tentukan.   Tak kan main tangkap muat begitu saja kan?.πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ.

Well...   Kak Mirror doakan moga Allah permudahkan jodoh beliau.  Aamiin. Sian pulak mendengarnya.   Jodoh ni bila dtg... secara tiba2 je... datang tanpa diduga.

Eh.. lupa plak nak tulis.  Betul ke lelaki takut mendekati gadis2 yg lebih educated dari mereka?.

ENTRY TERBARU - mengembalikan kasih suami yg pudar.







1 comment:

  1. Dh ramai lelaki yang berkahwin dengan pasangan yang lebih educated sekarang.
    Rumahtangga mereka ok aje.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...