Saturday, July 8, 2017

Beraya Dalam Semak

Masih dgn festival2 raya di sini..
Nak post kat FB mcm segan.. haha..
So kita post kat sini utk kenangan.




Kepala ai sebenarnya tgh migraine tapi niat utama sebab nak tengok anak2 ceria dan beli apa yg dorang suka.  Alhamdulillah hepi pulak nampaknya mereka.



Orang kat Msia beraya ke rumah2 orang, ai pulak beraya kat semak samun ye?.  Takpelah janji kubahagia. Hihi..


..dan walaupun tak berhigh heel..

2 comments:

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...