Wednesday, October 17, 2018

Jambangan Bunga Untuk Menantu Kesayangan..

Jambangan bunga?.
Harapnya "beliau" tak marah, saya post pic ni kat sini.  Huaaa seram ni kalau kena marah.   Lazimnya kalau "beliau" sedang menggubah sesuatu  akan diwassapkan pada saya.. dan saya memang suka je jadi "juri tak berbayar".
(dan saya yakin.. jemari saya lebih berseni dari beliau.. hik hik)  tapi nak tolong gubahkan,  tak logik ler... sebab ku di sini.. kau di sana, terpisah oleh benua berbeza.





Kali ni beliau gubah untuk dihadiahkan pada bakal menantunya.  Tu yg saya terpikir  untuk belogkan sebab blog ni bernichekan kewanitaan.  Indah ikatan bakal MIL dan bakal menantu ni.   Moga dihargai.. sebab ikhlas sungguh bakal mak mentuanya ni menyediakan.   2, 3 kali beliau repair setelah saya jurikan.

 Tu la... makanya anda girl2 out there,  jangan lah mata tu asik disogokkan dgn mende2 negatif je macam kat social2 media semua tu.  Tak semua mentua itu "mengerikan". Kekeke...

Haih... Buat saya tak sabar nak dapat menantu pulak. 😄. . Tak sabar jadi ibu mertua. 😄😄🤣  Mintak2 dapatlah yg "sekepala" dgn kita, telus,  ikhlas, beriman dan mampu jadi peneman ke mana2..   ehh berangan. Haha..





 







2 comments:

  1. wah bagusnya mentua ni, bertuah bakal menantunya tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya.. MIL seorang Ustazah.
      Mudah2an kekal bahagia anak beranak ini.

      Delete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.