Sunday, October 25, 2020

Zahirah Mc Wilson dan Aiman balik Perth

Lalu lalang kat newsfeed, Zahirah Mc Wilson dan suami, Aiman dah balik sini (Perth) untuk bersalin lantas.. terbaca komen2 netizen.. ada yg seolah2 "menyelar".    Tergerak hati ai nak membela beliau..  tapi malas pulak nak tulis kat sana,  bukan apa ai malas kalau komen apa2 kat page2 FB kang tetiba ada je yg reply.. ai ni pemalu.. so ai tulis je lah kat sini untuk tatapan sendiri dan tatapan follower blog ini sebagai pengetahuan am kita saja.  Untuk kita2 saja.


Puan2...
Kat sini alhamdulillah kes Covid tak menakutkan, sekali pun kemarin ada dua angka tapi mostly imported kes, bukan kes tempatan dan kebanyakan pulak berada di Pusat Kurantin sana dan dirawat di hospital.  Inshaallah selamat dan Allah melindungi.. 



Ai doakan moga Zahirah selamat melahirkan, walaupun sebagai warga Aussie of coz ai jarang menonton drama beliau tapi ayah beliau  ai "kenal" lah sebab ai ni "orang lama".. kenal pun dgn pelakon2 lama jugak lah kan.  Pernah berbual di restoran kawan kat Perth ni.. humble saja orangnya.


Update terkini - di Victoria, Melbourne pula, yang dahulunya Covid bermaharajalela sbgmana Msia.. kini telah pun zero cases dan alhamdulillah ini memberi peluang kpd mereka untuk menghentikan lock down mulai Selasa ini.


nota :.  Pic sekadar hiasan.  Chanel dan Joko pun dah pandai kemurungan mikir COVID tak ilang2 dari muka bumi.


4 comments:

  1. dia nak bersalin kat mana pun terserah dia lah kan. kadang2 netizen ni mulut ada je nk mengata orang

    ReplyDelete
  2. Wah! Dah nak ada anak dah mereka berdua ini ye? Last saya tahu dulu mereka baru nak berkahwin. Nampak sangat saya tak ikuti kisah artis hehe

    ReplyDelete
  3. Kadang-kadang orang tak faham..tempat paling selesa bagi anak perempuan selain disisi suami adalah dirumah orang tuanya sendiri.

    ReplyDelete
  4. orang kita hebat sokmo kak nak judge orang.. dia nak bersalin dia lagi tahu la mana elok ye dak.. biar la ke dia..

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.