Friday, December 26, 2008

Gambar ni MM tujukan untuk COMEI dan Kawan-kawan

LOUIS VITTON SALE  90%












Comei.... di Kota Singa, sewaktu MM melintasi bangunan kat gambar atas tu, serta-merta MM teringatkan Comei dan kawan-kawan. MM ketawa sendiri sampai hubby MM kata : "Apa ni tersenyum-senyum sendiri?"
Sudahnya kan Comei... MM beli la satu hand bag ni... tapi.... tapi... jangan menangis pulak. Relakss, belum habis cerita lagi ni...... Ha Ha Ha.. tapi Louis Miton da..(ada Ton Ton jugak hujungnya tu kan)... ha yang gambar kedua tu la.... Cantik tak? Boleh la kan... Murah je. Ada terjual betul-betul depan bangunan tu. Di depan bangunan tu ya Mak Cik.. diulangi...bukan di dalam bangunan tu, tak payah nangis-nangis. Actually tak singgah pun bangunan tu, sekadar lalu dan terkenangkan wajah korang mengenangkan cerita "lawak" kita tu. Lawak LV.

3 comments:

  1. Sori dah lama x jenguk blog ni...wah dah berwajah baru nampaknya...

    wakakaka...
    cerita lawak kita pasal LV tu.....kita berdua saje tau disebaliknya..

    ReplyDelete
  2. ok gak Louis Miton tu..kira ngamla dgn nama ko..hahahaha..

    ReplyDelete
  3. Sempena tahun baru ni Mei aku barukan le blog ni..

    Lawak LV?? Ha ha ha. Rahsia tu Mei..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...