Thursday, December 11, 2008

NOSTALGIA ZAMAN GEDIK

Assalamualaikum...

Sudah sepekan Miss Mirror (MM) tidak menjenguk blog MM yang tidak sepertinya ini, semuanya gara-gara beraya sakan...hehe tak la, gurau je.. cuaca bagai tidak merelakan untuk MM keluar ke mana-mana raya yang lalu , memerap sajalah di rumah bonda tercinta. Malam raya aidiladha tu best sangat sebab hujan lebat, rasa seronok tidur di rumah kampung berdidingkan kayu, bunyi titisan-titisan hujan yang menimpa bumbung zink itu bagaikan satu alunan yang melenakan sesiapa saja yang dibuai mimpi. Memang lena sangat. Anak-anak la yang paling seronok. Apatah lagi bila sudah seharian penat berlari-lari di halaman rumah.

Oleh kerana aktiviti yang terbatas, bagi menghilangkan kebosanan MM pun menyelongkar almari lama pusaka ayahanda dan banyaklah khazanah yang MM terjumpa (tapi semua barang MM sendiri tau! yg memang sengaja MM tumpangkan kat rumah pusaka tu)... Dengar tu Fifi dan Siti, MM tak ambik barang-barang korang ya... Ada juga koleksi magazine kereta yang si bujang MM minat sangat, tapi since MM tak tau siapa punya MM letak balik dalam stor tu. Don't worry. Kalau korang dah tak minat meh bagi aku ni...

Hasil dari penyelongkaran tu MM terjumpa satu autograph lama yang sangat berharga... jom kita teliti satu persatu apa yang dah classmate MM tulis dlm auto tu, ada yang memuji dan yang paling banyak apa lagi... mengutuk la... Tak kisah la tu... MM tak kisah... MM maafkan je... Kutuklah lagi dan lagi dan lagi.... :P




No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...