Sunday, January 18, 2009

FROM JAYBEE WITH LOVE





















Mungkin ada yang merindukan Johor Bahru dan dah lama tak menjejakkan kaki ke Bandaraya yang indah dan permai ni... Kalau KN tu lain la.. Ni yang MM cakap ni sesiapa yang duk jauh merantau tu, hari ni MM uploadkan gambar-gambar yang mungkin dapat mengembalikan nostalgia anda semua tentang Jay Bee...sorry la tak pergi pun Danga Bay. Gambar paling atas tu KOMTAR, diambil ketika dalam perjalanan ke Singapore tempohari, gambar kedua tu ialah Stulang Laut, diambil dari tingkat atas sebuah bangunan hotel terkemuka dan yang terakhir ialah Kg Pasir Putih Pasir Gudang, diambil masa menyambut hari jadi MM yang ke 36 tahun beberapa hari yang lalu, ramai sangat orang makan kat situ malam tu.

1 comment:

  1. KOMTAR JB popular pada Tahun 8o-an.
    Pesaingnya masa itu cuma Holiday Plaza. Terlalu banyak kenangan pahit manis yg telah saya alami ketika berada di gedung perniagaan zaman silam itu. Kini ia tak semeriah dulu, kerana kompleks beli belah berceracak di JB bagai cendawan selepas hujan!

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...