Thursday, January 22, 2009

SIBUK TAK TENTU PASAL

Kepada yang tercari-cari alamat rumah kedua MISS MIRROR... sila rujuk gambar bintang kat MY BLOG LIST tu.

Kepada yang nak order KUIH PENERAM sila berhubung dengan KN.. NHUDAWORLD. Ke mana kau menghilang wahai Mak Datin? Sibuk berbisnes sangat ke? MM memang sibuk sekarang ni tambahan pula anak-anak dah mula bersekolah ni.

Sekarang ni musim MM menerima "punjungan".. he he he. Ala-ala kat kampung tu kalau raya kan kita selalu dapat Nasi Ambeng. Kat taman perumahan MM ni pun ada adat "punjungan" tu bermula minggu lepas lagi, berkotak-kotak limau mandarin dan kuih-muih yang MM terima. Terima kasih la pada Miss C, Mdm Mariah Carey, Madam J atas kiriman kuih-muih raya yang lazat-lazat tu... MM ni belum sempat nak belikan you all apa-apa lagi. Asyik la terperuk kat rumah ni melayan PC sampai tak sempat nak shopping. CD annual dinner tempohari pun MM belum sempat nak "burn" lagi. Malas betul nak buat kerja-kerja editing dengan program yang agak lembab tu.

Apa-apa pun thanks pada kawan-kawan KANGENCHAT yang telah menganugerahkan nama BOKDEGEDIK tu... dengan tuah nama tu akhirnya makin ramai pulak client MM ni. Tu yang asyik busy memanjang tu.  Hahaha...

No comments:

Post a Comment

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.