Wednesday, March 11, 2009

LIHATLAH TASIKNYA YANG MEMBIRU


Terima kasih kepada Hajah Eila di atas ihsan gambar di atas. Menarik wakaf ni kan? MM belum pernah lepak-lepak kat sini sepanjang ia dibangunkan. Marilah kengkawanku (Kelas 3P1/P2 dan 4/5 Sains 1989/1990) kita meriahkan tempat ini nanti ya. Bawa keluarga, barangan pancing (jika suka) dan makanan sendiri.

2 comments:

  1. ya la aku pun selalu lalu je tapi x pernah singgah...dgr kat situ ada chalet..

    ReplyDelete
  2. Ada chalet? Wah best tu... jom one day kita booking chalet kat situ ramai2.. buat unggun api, bakar ubi kayu.. pastu cita kenangan silam... Minum kopi panas...KOPI KELAPA DARA la..
    Pastu esok pagi, bangun je terus pergi pasar.. makan jagung. Bestnya... Aku rindukan suasana klasik mcm tu la... ni asik hiruk pikuk kt kota ni kdg membosankan.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...