Wednesday, March 11, 2009

TAKLIMAT DIAMOND DI BANGUNAN TABUNG HAJI


MS- baru ready-ready - sedang menunggu peserta lain datang.
Sebab nak grab segala peluang yang ada, MM telah pun upgradekan keahlian ke VIP DIAMOND sejak Ahad yang lalu.
Dengan VIP Diamond ini, Puan Diamond (gelaran baru yg diberi oleh syarikat) layak untuk mendapat RM25 setiap kali mendapat direct sponsor. RM5 dari downline seterusnya dan begitulah seterusnya dan seterusnya... untuk lebih lanjut lagi boleh la lungsuri : http://www.bio-asli.com/?id=sam73
Pihak syarikat juga memaklumkan seorang dramatis telah pun bersetuju untuk menjadi duta BIO-ASLI. Artis lelaki ni memang gagah perkasa dan terkenal dengan drama seramnya di TV3.
Kita tunggu dan lihat sahaja la ya...
MM juga menerima maklum balas tentang keberkesanan Sabun Kelapa Dara dari seorang pengguna semalam. Beliau mengatakan gatal-gatal akibat alahan menggunakan sabun biasa selama ini telah dapat diatasi. MM bersyukur sebab selama ni kebanyakan jualan MM lebih menjurus kepada produk keintiman je, so bila orang meminta produk untuk "alergi" MM agak seram sendiri, bimbang kalau ada yang mengatakan sabun tu mahal (ala RM25.00 jerr). Tapi nampaknya wanita yang hanya mahu dikenali sebagai F itu begitu gembira sekali dan berasa apa yang telah dilaburkan itu memang berbaloi.


No comments:

Post a Comment

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.