Saturday, March 21, 2009

UCAPAN HARI WANITA

Ucapan Hari Wanita yang I terima pagi ini ialah :

"Ya Allah Ya Tuhanku..ku mohon kepadamu
Sentiasalah berkati wanita ini
di dalam apa jua yang dia lakukan. Janganlah pernah meninggalkan dia keseorangan
kerana dia amat memerlukan cinta kasih-Mu.
Pimpinlah setiap langkahnya..
agar dia terhindar
dari segala macam bahaya
dan kejahatan
Aku mohon semua ini
kerana aku menyayangi wanita ini.
AMIN.... SELAMAT HARI WANITA"



beg cantik-cantik!.  berminat sila hubungi :  KLIK SINI..


Satu lagi ucapan I terima ialah... (sila scroll down)







"INSAN ini amat penting di dalam hidupku..
tawa kami membuah ceria
gurau kami penawar duka
rajuk kami penambah cinta
berpisah kami di alam nyata
Moga persahabatan kekal ke syurga
SELAMAT HARI WANITA."
* Ini pulak dari seseorang yang dah lama tak hubungi I, I ingat menyombong ke apa... sorry la ya.. rupa-rupanya memang beliau ni suka buat kejutan setahun sekali.

Ok la semua..... I pun nak ucapkan SELAMAT HARI WANITA ni kat you all... dengan ucapan.. MARILAH ENJOYKAN DIRI ANDA DENGAN BISNES ENJOY!!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas segala komen yg ditinggalkan...inshaallah Puan Mirror akan membalas kunjungan anda bila berkelapangan.