Thursday, July 30, 2009

POSTING YANG TIADA TAJUK

Pagi ini sambil mengemop lantai MM pasang radio kuat-kuat.... sudah sekian lama radio tu membisu. Selama ni kalau MM nak dengar radio cuma time nak buka puasa je sebab nak dengar waktu berbuka. Tapi paling best tentulah time dekat-dekat raya tu sebab nak dengar lagu raya. Eh tinggal berapa hari lagi ya kita nak puasa... Wah best ni!!!!!

Kat seperjiranan MM ni nak dengar lagu sekuat mana pun tak ada orang nak bising... tapi hubby la yang bising kot sebab my hubby memang tak suka dengar radio, menonton TV tak pe. So, keheningan pagi ini dilatari oleh alunan muzik favourite MM ni.....

Teman Tapi Mesra

Aku punya teman
Teman sepermainan
Di mana ada dia selalu ada aku
Dia memang manis
Dan juga baik hati
Dan dia selalu ada waktu
Untuk membantuku

Namun aku bingung
Ketika dia bilang cinta
Dan dia juga katakan
Tuk ingin jadi kekasihku
Cukuplah saja berteman denganku
Janganlah kau meminta lebih
Kutak mungkin mencintaimu
Kita berteman saja
Teman tapi mesra

Aku memang suka pada dirimu
Namun aku ada yang punya
Lebih baik kita berteman
Kita berteman saja
Teman tapi mesra

p/s : Lagu ini tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang mati... saja je tulis lirik tu kat sini. Hari ini boring!!!! Apa yang membuat MM boring pun tak tau la... mungkin kot sebab terfikir-fikir... nak pegi picnic ke tak weekend ni?? H1N1???

Ah itu hanya antara penyebab yang kecil atas keboringan ini tapi ada sebab lain... sebabnya ialah.. jeng jeng jeng...

Sebabnya.... ahhhh.... tak ada apa-apalah... kejap lagi MM chat dengan si Comei dah hilang dah boring MM ni.. Kejap je tu. Oh ya Yati... di mana kau?? Kawan-kawan budak kelas kita ramai kt FB tau.... ada cerita sensasi kat sana... jom lerr!!!! Kalau tak nak gi FB ko gi blogspot kita yang hari tu aku dah sms ko tu ya. Eh MM cakap sorang-sorang ya?? Dah teruk sangat ke "demam" si makcik yang nama MM ni???? Ishhh......bukan lerr ... Yati tu kadang muncul kadang tenggelam...

6 comments:

  1. eheh!! perasan lak aku! eheh!! terperasan lak aku!...eheh!!! terperasan lg aku ni!....eheh!! perasan lagi dan perasan lagi...

    ReplyDelete
  2. Sapa pulak Mamat perasan sorang nih?? Takpe.. kalau nak perasan sejuta kali pun tak kisah... dipersilakan.

    Lagu itu I tujukan utk sesiapa saja yang perasan... dengan ucapan..
    "semoga kembali muda.. dan perasan jadi muda...muda dan muda lagi!!!"

    Wahai Sam...rumah kata pergi.. kubur kata.... oh tidakk!!! tak sanggup I meneruskannya.. insaf-insaflah...asik nak dengar lagu jiwang karat je tak sudah!!!

    ReplyDelete
  3. Tengok mcm aku tak perasan pun sbb aku seteru kuat bokde Ton :)

    ReplyDelete
  4. Ya lah.. kalau utk Doyok.. aku tujukan lagu2 metallica je lah.. Tak pun lagu2 Raihan ke.. Nak tak Doyok??

    Biar siapa pun yang aku maksud di dalam lagu...(mcm iya je!!) IRP tetap di hati. Eh masalahnya IRP pun tak tau yang aku panggil dia IRP..bahaya nih! Karang dia salah paham plak..

    IRP adalah suamiku!!!!IRP.. ampunkan isterimu ini ya!!! I sekadar ingin bergumbira!!! I die without you dear...no worry ok!

    ReplyDelete
  5. tak perasan tapi menyimpan perasaan........

    ReplyDelete
  6. Ya ke Anonymous?? Kenapa tak cakap?? ok la.. I tujukan lagu tu utk you ya... sesuai sgt la tu...

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.