Wednesday, August 12, 2009

CORETAN UNTUK AWEK GANU KITA

Jane ..... thanks for calling tadi ya... Tak sempat aku nk ucap tq kat mu tadi Jane pasa aku busy sgt sat di..

Ha.. mu kalo nak register tu mu klik la kat link ni ya :

http://www.bio-asli.com/?id=sam73
Kalau nak email aku Jane... buleh Jane... jgn lupo na... missmirror@ymail.com

Aduh Jane.. aku busy lagi ni Jane, PC aku ni tadi tetiba rosak , tu yg aku lambat update blog ni utk mu Jane...

Selamat Berpuasa Jane na!! Jangan lupa pakai mask kalau gi mana-mana , lagi-lagi mu tu suka kulu kilir.


Pelan Baru akan dilancarkan
Plan : i & i = International & Infinity
Anda akan ditawarkan komisyen sehingga ke level infiniti di pelan ini. Ianya sungguh menakjubkan dan pastinya akan membantu anda merealisasikan cita-cita anda untuk menjadi jutawan. Pelan ini direka khusus untuk pasaran global dan menepati standard Eropah. Tunggu....



No comments:

Post a Comment

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.