Tuesday, September 8, 2009

Bicara Di Malam Sepi...

Ngantukk........
baru balik dari kg...
jap lg nk masak sahur..

Esok pepagi nak menghias rumahku....
sementara Ain cuti UPSR..
tapi mengantuknya MM waktu ini...

cepatnya masa berlalu...
17 ramadhan... alamak!
2 minggu lagi kita akan sambut raya aidilfitri..
Oh... mari kita enjoykan diri..

Tak tahu mcm mana nak enjoykan diri?
Hias rumah la... kalau tak ada orang yg datang pun
at least untuk diri sendiri...
itu pun entah ler...
ada kudrat ke esok pagi ni...
macam mengantuk je nih...

Wahai budak2 TIJB..
sapa yg belum bayar duit hotel tu lagi
sila-silalah bayar dgn kadar segera ya!
17okt hanya tinggal beberapa hari lagi!!!

Kepada x-smksm/Rakan Hingusanku pula..
Ha... sila-silalah vote sapa yg terHENSEM
untuk kita jadikan Chairman tu!!
dan juga siapa yg TERCANTIK
utk dijadikan setiausaha... layanzz....

zzzz....zzzz...... ngantuk....... zzz......

5 comments:

  1. Fasallah blog engko ni tak ada chating coner? Aku malas nak tulis komen2 ni, banyak protokolnya.

    ReplyDelete
  2. Hahaha....
    Hahahahaha.... aku tak suka chatting corner.. nanti penuh dgn IKLAN mcm blog pink guava aku itu ari. Nak iklan pun agak2 la.. ni penuh satu shoutmix aku!

    Tengok la nanti aku fikirkan.

    ReplyDelete
  3. Bagus juga mereka menulis diruangan coment ni,nampak elegen. cuma kawan2 yg buta IT tak dapatlah nak mencurahkan apa2 pendapat mereka. To avoid thE problem (about the advertisment), kau balas je dengan kartun beremosi tu banyak2 sampai penuh balik! Sbenernya aku malas nak tulis WORD VERIFICATION tu.

    ReplyDelete
  4. Ya lah.. betul jugak pendapat kau tu.. kwn2 aku sebenarnya ramai yg masuk blog aku ni tp diorg tak tinggalkn komen pun.. first mungkin diorg malas nak tulis bendaalah verification tu la..

    Aritu si Yati pun kata dia ada masuk blog ni.. Aku kata napa tak tggl komen.. la dia kata Lim malas nak type benda2 tu.. Laa...

    Anyway, aku suka klu kwn2 tinggalkan komen sbb mana la tau aku mati (kita semua pasti akan mati kan), so anak2 aku boleh la tengok hasil tulisan kwn2 Mama diaorg. Kalau shoutmix, satu ari je ko dah kena delete. Betul tak?

    ReplyDelete
  5. dont worry be happy....i will always post my comment, coz i'm your blog's secret admire....

    yuhuhuhuhuuuuuuuu......(kena ikut tiga abdul punya melody)

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.