Wednesday, September 9, 2009

PENJARA SYURGA..

Comei... Nak tengok OFFICE MM pulak tak??? Pasni rakan hingusan
yg lain pun kena uploadkan pic office masing2...



Penjara ker?? Takde sapa yang penjarakan MM... MM sendiri yang memenjarakan diri kat SYURGA ni.. Kalau MM sebut office, mesti ada kawan-kawan akan segera menghubungi...

"Eh Sam you kerja ker?"

Selain dari chatting dgn RAKAN-RAKAN HINGUSAN dan teman-teman di FB.. MM kan buat bisnes ONLINE ..... http://www.bio-asli.com/?id=sam73 ... so.. PC tu la hadiah dari hubby ...
tapi sekarang dah jadi barang berharga yg menjadi rebutan sejak laptop Ain rosak sebab
disimbah air oleh si bujangku itu... Macam-macam perangai si Fyzul ni... masuk bilik air, ambik air segayung simbah kat laptop... entah nak buat experimen apa tah!



Oh ni pulak crosstij terbesar pernah MM buat...





1 comment:

  1. Kemas jek opis ko..beso calculator ni mesti untung besa :)opis aku bersepah malu nk upload..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...