Thursday, October 29, 2009

HILANG MOTOR???

Terima kasih pada si Doyok kerana sudi berkongsi ceritanya tentang motor kesayangannya yang hilang tu. Makcik Mirror nak post komen kat situ tak boleh lagi.. PC Makcik ni dah betul-betul buat Makcik naik angin semenjak dua menjak ni.

Ni kalau MS dengar aku cakap mcm ni.. dia mesti akan kata..

"Apa la Jutawan pun PC asik rosak je..".

Yahoo!! Aku Jutawan ya? Mudah-mudahan masin la mulut kau tu ya MS. Amin.. ya rabbal Alamin.. Millionaire in de making. Eh siapa tau.. esok lusa.. but.... jutawan melalui titik peluh sendiri ya.. not from my hubby la.. tak best la kan. Semalam membaca satu artikel tentang Linda Onn yang mengidolakan wanita besi Datuk Maznah (eh pernah jumpa beliau masa concert Celine Deon last year.. lawa orangnya, berseri-seri). Beliau bermula dari bawah dan kini memiliki syarikat di merata tempat.. oh bestnya...

Tapi Linda Onn ok la kan.. tiada masalah kalau nak ikut jejak Datuk Maznah sbb dah pun buka restoran, DJ lagi.. kerja manja2 pun wang cari dia, bukan dia cari wang.

Tapi Makcik Mirror ni? Duduk rumah? Oh siapa tau, bisnes makcik bakal meletop!!! BOMMMMMM!!!!!! Jgn lupa : http://www.bio-asli.com/?id=sam73 DAFTAR PERCUMA.. duduk rumah pun boleh jadi JUTAWAN tau! Sekarang ada pelan untuk pasaran antarabangsa hingga ke seluruh dunia, level infiniti lagi.

Apa tadi? Pasal motor hilang? Teringat MM kisah 10tahun dulu, adikku CT pun pernah kehilangan motor.. dah la motor ayah MM, dia tinggal kat pekan Kashmir sebab nak pegi kerja kat Jalan Rahmat. Balik2 tengok motor dah hilang..kalau ikutkan perasaan takutnya, dia memang tak nak balik rumah sebab takut kena marah. Sib baik la ayah MM tak kisah pun.. ya la benda dah nak hilang, lagipun motor tu pun dah buruk (walaupun masa tu MM pun tak mampu nak beli sendiri).

Oleh itu pada MASJ ~ kalau si Doyok kehilangan motor, Allah telah ganti dengan bini, si MASJ pun agaknya tak lama lagi nak berbini jugak kot?? :D Yahoo!!! Seronoknya!!! Dah lama MM tak berkampung kat rumah kau MASJ. So, apa lagi??? Just wait and see!!


MS ~ kau ada beli buku beliau kan? Buku motivasi Datuk Maznah tu. Aku masih ingat lagi kata-kata semangatnya yang berkobar-kobar tu.

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...