Wednesday, November 18, 2009

AKHIRNYA KAU KEMBALI PADAKU SETELAH...

Pelik la.. bila aku cari tak jumpa-jumpa... bila aku dah buat-buat tak tau.. dia menjelma pula...




tapi bersyukurlah... akhirnya kutemui gambar yg sudah lama ghaib tanpa sebab ni.. Yahoo!! dpt balik gmbr Kak Oked ni.. dah 19 tahun dlm simpanan.

"Hai kakakku... semoga grand reunion SMKSM Kak Oked dan kwn2 menjadik"

yg lelaki tu Ho Chaw Fatt, classmateku... dia ni cikgu kami gelar.. "lelaki tahun 70an" sbb sopan santunnya mengalah lelaki melayu terakhir....

"pandai your mum mendidik you ya Chaw Fatt.. you tinggal mana sekarang? wo pu chi tau ley.. "

yg tudung biru Roslina...

"lamo doh aku tak jumpa mu Rose.. mu nikoh askar tak jemput aku"

dan yg last tu.. Suzzeny, dah jumpa dah itu ari masa reunion.

Sengaja je tak nak scan gmbr2 ni biar blur2 sikit sbb belum mintak izin dgn yg empunya gambar..

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...