Thursday, November 12, 2009

HARI NI BUSY....


Busy ni.. tgh fikir banyak benda...

cleaner pun nak datang kejap lagi...


6 comments:

  1. Sama la aku pun tgh pk byk benda..byk benda x setel..anak plak nk sekolah satu benda pun blum carik..keje plak melambak dateline jap lg..waaaa

    ReplyDelete
  2. emmmm...match lak gelang dengan baju tu yer....

    kawan dah tak larat nak mikir akan fitnah yg datang melanda bertubi-tubi......hampir tertutup periuk nasik aku...

    ReplyDelete
  3. Hai Doyok and Anonymous and Termos and Balamos!!!

    Apa? Keja melambak? Ok ler tu byk rezeki.. dpd xde keja langsung.

    Fitnah? Ala aku dh biasa la hidup dlm pemfitnahan time zmn remaja dulu.. sampai waktunya keadaan akan membuktikannya sendiri. So.. sabor je la.. biarkan je la org2 yg suka buat fitnah tu, rezeki bukan dia yg menentukan pun. Kalau kita selalu difitnah dan dicemburui bermakna ada sesuatu yg HEBAT pd diri kita.

    ReplyDelete
  4. biasala...fitnah tu salah satu dari dugaan hidup....hidup x de dugaan x normal namanya....

    ReplyDelete
  5. "JANGAN PEDULI APA ORANG LAIN KATA, YANG PENTING ALLAH TAHU KITA TIDAK BERSALAH" begitulah kata-kata Iqbal, penyajak agung dari Pakistan.

    Teruskan perjuangan, jangan menoleh ke belakang lagi!

    ReplyDelete
  6. thanks everybody.....

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...