Sunday, November 15, 2009

YA ALLAH! APA AKU DAH BUAT NI????

YA ALLAH! APA AKU DAH BUAT NI?????
Habislah.....


?
?
?

????????????


SIANG TADI AKU.... aku.... errr... aku....
????????
Takde buat apa punn....
Aku buat crosstij lahhhh....
sbb dapat benang free selonggok dari ibu mertuaku...

sebabnya dah BOSAN!!!...

aku cari majalah yg aku beli semalam.. majalah MIDI ni tapi dah hilang entah ke mana.. tu yg aku cari hobi lain.. menjahit crosstij.

Lepas tu time aku balik ke "Syurga"ku.. aku berselisih dgn bas CEPAT EKSPRESS ni...terimbau kenangan silam... sob sob sob... kenangan kau dan aku... eh sorry... "kau" yg kumaksud ialah Jamnah .. (Hai Jam!!! Ko dah jumpa blom blog aku ni?)..

Aku kat Kuantan dulu mana ada pakwe... single mingle.. ambik course semua pompuan.. mana ada couple2 nih! Ko pun tau kan Jam? ;-) ....

Hujan lebat masa balik dari kg tadi.. sejuk sgt mlm ni..

SO! AKU NAK ZZZZZ...zzzz..... byeee!!!



No comments:

Post a Comment

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.