Saturday, January 2, 2010

CUBA TRY NI...


eh uoll... td kan MM masak tomyam guna perencah ni mcm sedap banget..
itu je MM nk cakap.. harap2 MAK Nyonya ni ambik ler MM jadi duta produk dia ni.. mmg sedap mcm kt kedai walau daun limau purut lupa nak beli.. MM guna daun ketumbar je.. bhn2 mcm biasa la.. bawang besar, serai, lengkuas .. tu je... (sorry cili mmg MM tak bubuh.. kalau org dtg je baru bubuh cili).. pastu tambah sikit garam dan gula ciputtt je... perasa pun MM tak bubuh.. itu pun dah sedap... mmg sesuai dimasak ketika malas... tp malas ke MM arini?? utk IRP MM masakkan menu lain sbb IRP tak suka tomyam...
Uoll nk tau... dlm almari MM ni ada 2,3 botol/kotak perencah tomyam dari pelbagai jenama, asal nampak jenama baru je beli.. semuanya sbb nk masak yg terbaik utk si anak daraku peminat tomyam.. tapi rasanya jenama atas tu yg paling sedap... tak tau ler kalau uoll kata biasa je... ke MM je yg kebulurkan nasi, jadi semua masakan dirasakan sedap.. maklum minggu lepas asik lunch dgn fish n chip je sampai naik muak MM ni lahhh haiiii.... sib baik la time dinner dpt gak jumpa nasi, baru dapat nyawa.

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...