Saturday, February 20, 2010

APA SEBENARNYA????

"The computer cannot detect the scanner or camera...."

alamak!! sabau je ler Makcik Mirror..... baru beberapa minggu lepas MM puji lebih2 my USB Cable ni... dr mlm td sampai la pagi ni ianya merajuk tak habis2.......... sah! dah rosak la tu gamaknya?? ................. Waaaaaaaaaaaaa!!! Sedihnya aku!!!!!!!!!!!!

Adakah MM perlu :

1) beli lain
2) minta ganti baru kt kedai yg jual tu.... resit pun entah kt mana.
3) pakai blue tooth je - nk kena beli & pasang...
4) laptopku yg sakit & kena hantar gi jumpa Dr.
5) ianya merajuk sejak semalam aku buat "dairy" fesyen lama yg x bergambar tu... tau pulak dia merajuk ya!
6) aku perlu berehat dr berblog mcm si AMSUDA.
7) hanya menciplak gmbr dr Pakcik Google...
8) mengguna semula cam corderku yg dah bersawang tu..entah2 dia pun sama merajuk!

ENTAHLAH.........................................

mywish list..... klu ada sapa2 nk bg "present"....... :D hahahaha....

1) belikan le mesin jahit industri mcm si ANIS punya tu............. aku nk kembali ke hobi lamaku.............. mesin jahitku tu dah dipatahkan oleh si Shashal.

2) handphone yg canggih, tahan lasak pastu mampu menghasilkan gmbr2 yg menjadikan wajahku muda 10 tahun.


Plingggg!!!! Tetiba ia muncul kat depan mata........ alangkah bestnya!!!!! IRP.... ooooo IRP... hari ni you tak menjengah2 blog isteri u ni ke Darling? Sila baca ya SAYANGGGGGG!!!!.... Intan payung!!!!!

4 comments:

  1. Sementara beli USB yang baru apa kata MM lukis kartun atau figura, komik, pasti mereka tertunggu-tunggu hasil karya kamu.

    ReplyDelete
  2. tangan aku dh keras.. tengok la nt klu mood aku ada lg, mungkin aku nak mendesign baju kt kertas.

    ReplyDelete
  3. sAMA-SMALAH KITA lihat JANJI sam!direalisasikan di sini!

    ReplyDelete
  4. tp scanner aku dah rosak la.. tak kan aku snap gmbr je.. blurr la nanti. hehe...selamat aku!

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.