Wednesday, February 24, 2010

JANGAN LA KAU SEKSA DIRIKU LAGI......

Jgn la seksa diri I lagi...

I tak sanggup menanggungnya...

oh TIDAK!!!

tapi siapa yg bersalah? I? atau You?
You tidak pernah memaksa I pun..

Ya...You memang tak pernah memaksa I..

You tak bersalah...

?
>
?
>




you tak pernah paksa I pi skodeng BLOG YOU!
dan nampak KACANG TUMBUK tu...

tengok la apa I dah beli ni...

ni je yg ada kt kedai runcit tu mlm td...

agaknya sebab tu kot IRP cuma belikan yg ni...

I pasti IRP bukan spesis Pak Pandir....OH NO!! He is so genius!!! (hah... puji la sikit... sapa lg nk puji suami kan....klu bukan bininya) my hubby dh cukup phm
my favourite....tp mengenang kacang tumbuk tu tak terjual &
tak mahu wifenya kempunan....

belikan je le bendalah atas tu....
herm.....MAKAN JELAH!!! Ngap!!!

Nyum nyum nyum......

OH SEDAP JUGAK...


9 comments:

  1. aduh sakit perut I bac n3 tu...hehhe...MMirrow tahap ngences u ni kira dah ditahap kritikal ni... hahaha (lepas masukkan 5 ketul kacang tumbuk dlm bekas nak bawk g opis...)...ngences lagi la nampaknye org tu...

    ReplyDelete
  2. MM...pi beli kacang...goreng dan tumbuk sendirilah..heheheheh..kalau tak jadi..buat ajelahkuah pecal..heheheh

    ReplyDelete
  3. good idea tu Mama...klu tak jadi peanut bar, buat kuah pecel...akan hamba fikirkan.

    ya tak ya...teringat la dulu kan ada org buat biskut yg diterap dlm acuan kayu..ada yg buat dr kacang hijau pastu embunkan semalaman pastu esoknya keluarkan dr acuan..mesti sama je cara nk buat kuih kacang tumbuk ni kan..

    Mummy.. kengencesan tu dah beransur pulih setelah mkn "peanut bar" lemau dr kedai runcit ni. Lemau2 pun..dh nk abis gak seplastik.

    ReplyDelete
  4. Kalau zaman remaja dulu2 memang pantang makan kacang2 nih...
    Bukannya tak sudi nak makan tapiiiiiiiiiiiii takut nanti JERAWAT subur memenuhi muka... huhuhu

    ReplyDelete
  5. SP ~ eh bukan je zmn remaja...dah tua2 ni pun I klu mkn kacang terover dos akan tumbuh le intan berlian kt muka. Apakah itu petanda I telah kembali remaja? ^^ ...ooo bestnya... sweet 17..

    ReplyDelete
  6. ya allah..my peberet gak tu..
    klau dpt..confirm leh habis satu balang..muahahah

    sedap kan kacang tu?? hehe..kalu makan terasa nikmat ke 40 hahaha

    http://sumijelly.com

    ReplyDelete
  7. t.kasih le summyjelly sudi singgah kt blog Makcik Mirror ni... tu ada contest apa tu kt blog? mcm ada contest terjah je tu...terjah2 dpt duit ya? rajin2 le singgah bertukar cerita dgn kami kt sini ni..

    ReplyDelete
  8. hehehe...masuk la contest tu...
    mana tau leh kene terjah...
    support2 blog kengkawan..hehehe
    lumayan tu hadiah nya.. try la..hehehe

    terima kasih kerana pelwa sumi tuk menyinggah lagi..
    insya allah..kalu ada kelapangan akan mdtg melawat...

    http://sumijelly.com

    ReplyDelete
  9. ya cik sumi...silalah..silalah menjengah...tp klu nk makan biskut kacang mmg dah habis dah..tgh pikir ni nk mkn apa pulak la ptg2 cuaca panas ni... nk pi mengendap kt bloglist..apa agknya yg diorg mkn arini..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...