Tuesday, February 2, 2010

OH... AKU TAK SANGKA...

hello hello... eh I tak sangka you... pajeri eh paceri (dua2 bleh guna).. yg I masak semalam setelah diperap 2 hari jd sedap sgt... dah hilang dah rasa mee bandungnya tu... bukan la MM nk ckp yg MM tak suka mee bandung cuma pelik la buat paceri jd perasa mee bandung pulak.. Kalau la MM masak jemput-jemput jd pizza kan best..

agaknya benda tu sama specis dgn asam pedas la.. makin diperap makin lazat... tak caya cuba la perap asam pedas korang yg tak berapa laku pd hari itu.. esoknya you panaskan....mesti rasa dia dah meresap... sedap.. Eh tapi kan... sebaiknya tu... kalau nk bg anak makan tu biarlah yg fresh... masak hari tu habiskan pd hari itu... itu kan ada di dlm sunnah baginda S.A.W (sila rujuk pd yg pakar...kalau salah tolong betulkan...MM ni ingat2 lupa plak...kena baca balik kitab ni...

Bawah ni gmbr model top.....



sesaja nk menggedix utk penuhkan ruang...

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...