Wednesday, February 10, 2010

SEBUAH PERJALANAN KEHIDUPAN...

 Pagi tadi aku dah buat cream puff.
sbb nk buat cream puff punya pasal...
SO!
aku meronda ke TESCO...cari brg2 keperluan.... sbb ko kata kt
sana ada benda2 yg aku nak tu..




tp singgah jap tgk org ni jual bangku...




RM2.40.. perisa mangga..


ni ler destinasi sebenarnya....
dpt la 1 piping bag dan nozle star dgn harga RM5 lebih.



sbgmana yg telah aku nyatakn dlm komen sebelum ini... aku berazam utk tak shopping hingga bulan depan... SO!
hari ni aku mmg tak shopping... aku cuma beli brg dapur je...
tak sama kan? beli brg dapur dgn shopping? hehehe...
sila rujuk kamus WANITA ya puan2...

pix atas tu Shashal yg snap... apa2 je la asal dia bahagia...
aku ingin melihat anak2ku selalu tersenyum...
selagi Mama ada di dunia...
akan kukorbankan apa saja...
lalala... mcm pernah dgr je lirik lagu ni
kat blog SUEsa kot?
Sebenarnya sejak semalam... hatiku tersentuh sejak terbaca kisah seorang teman blogger yg kehilangan anaknya... membaca entrymu dr mula hingga akhir.. membuat aku insaf dan menangis...kau mmg wanita yg tabah dan terpilih.

... hati MM tersentuh krn aku jua adalah seorang ibu....
maaf andai coretan ini membuat dirimu terkenang semula memori itu...
tiada maksud di hati... sekadar utk membuat aku insafi..
di luar sana ramai lagi manusia diuji...
sdg aku yg hanya "dicuit" dgn ujian2 kecil
adakala melatah..
semoga semua ini mendewasakan aku..



No comments:

Post a Comment

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.