Monday, February 1, 2010

SUATU PETANG BERANGAN NAK JADI PAPARAZI... TIBA2..

.. hahahaha....ANIS... ketawa MM sesorang di mlm buta baca komen ko sbgmana chit chat kita di blog Uncle MS ko tu...

Blogger SAM73 berkata...

masalahnya tu aku mmg pemalu Anis..hehe.. ko tau tak.. hari tu aku dlm keta tau, konon nak snap le gmbr org tgh mkn kt satu warong tu.. padahal dlm keta tp dlm skrin kamera aku tu nmpk jelas sekumpulan lelaki yg aku nk snap photo tu mcm tak senang dgn perlakuan aku.. ada la gerak laku dia yg memberi signal supaya yg lain toleh tempat lain.. yg sorang lg mcm nmpk bengis je..ngeri aku..

Agaknya dia takut gmbrnya terpublish kot.. mana la tau ada perbincangan rahsia di warong tu.. Klu ikut logik patut dia tak boleh nmpk keta kami yg lokasinya agk jauh dr tempat org tu makan.. heran..mcm mana dia boleh nmpk bayangan aku di balik kaca tingkap keta yg tertutup tu. Sejak tu aku berhati2 klu nk halakan kamera aku di mana2...ala diorg tu jgn ler takut dgn Makcik Mirror ni.. Makcik bukan paparazi la..

2010 Januari 31 12:39


Blogger Teman Setia Anis berkata...

Oh... Mungkin segerombolan lelaki itu berkumpul kat situ mungkin nak tunjuk hebat masing2... Biasalah kalau kaki warung ni biasanya nak up diri. Kebanyakannya cakap kosong je.. Kerja satu pun tak jadi... Kerja sikit borak je lebih... Bila dia tengok ko buat macam tu dia ingat ko ni diupah oleh salah seorang isteri mereka melihat aktiviti para suami. Agaknyalah kot.. Manalah tau isteri salah seorang tu kuat cemburu ke.. Atau pun orang tu sedar diri yg dirinya kaki warong kot lalu malu bila ko ambik gambar dia ke..

2010 Januari 31 17:16


Bukan senang ya nak jadi mamarazi ni....MM ingat pun mesti lelaki tu sangka MM ni spy upahan bini salah sorang dr mereka tu. Hahaha...

Oleh sbb itu... dr tersnap muka org yg membengis2kn diri mcm tu...baik ler MM snap muka sendiri.. boleh jugak wat kenangan untuk anak cucu.

Baik aku snap gmbr birthday present yg bebudak ni dpt... apa agaknya.. mari kita zoom...

1
2
3

ta da!!!!!




Thank you Mama Teh..

4 comments:

  1. Aku pernah juga orang perhati aku ambik gambar masa kat kedai kek dulu... Macam risau je pekerja dia, dia ingat aku nak ciplak kek kat kedai tulah kot... Last aku bagi taulah kat dia yang aku ambik gambar ni bertujuan nak promosikan kedai kek kat blog aku baru dia o.k... Lepas tu dia tak kesah dah..

    ReplyDelete
  2. ko mmg peramah... pernah aku nmpk sebuah banglo kosong yg cantik sgt masa bersiar2 berjln kaki kt Ausie itu ari,ada bunga2 segar di lamannya.. aku terpikir nk ambik gmbr.. tetiba aku nmpk kt tingkat atas banglo tu ada sorang Pak Guard memerhatikan gelagat aku yg terkial2 memuncungkan lens camera, sepantas kilat aku pun beredar le.. kita pun kena hormati privacynya..

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday utk QA. Maafle terlambat 1 hari. Tgok MS66 baru teringat. Lagipun birtday emak dia ni lama sgt, sampai birtday anak2 pun aku dah lupa.

    ReplyDelete
  4. TQ MS... thn ni sambutan birthday utk QA dah tenggelam sbb mamanya je yg sibuk nk interframe 7 hari 7 mlm.. ala kami buat kecil2an je thn ni...selalu buat kt sekolah, thn ni lain sikit sbb dah x tadika lg.

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.