Sunday, March 28, 2010

JAWAPAN TAG DARI PUTERI

Terima kasih PUTERI kerana sentiasa mengingati auntie cunmu ini di dalam tiap tag2mu... muahahaha... no hal... MM mmg sporting forever...

Cara-cara: Copy Tajuk entry "sepuluh" dan paste dipost anda.. Anda dikehendaki untuk menjawab sepuluh soalan di bawah dengan menggunakan bahasa melayu sepenuhnya. Sila jawab dengan jujur.

[#1] Siapakah diri anda di rumah?

~ seorang ibu yg sangat penyayang, garang (itu sudah pasti), isteri yg setia, seksi (biasa la... kt rumah beb!), tak suka bersolek di rumah...even just lipstik dan tak suka bergelang/pakai cincin kat rumah (payah nak basuh pinggan) dan tak suka tido walau bnyk peluang utk tido sebenarnya.. lebih suka adap pc dr tido.

[#2] Siapakah diri anda di samping rakan?

~kwn2 aku cakap aku seorang yg jenis tak kisah, yg lelaki mostly ckp aku garang (ni aku mmg tak puas ati.. diorg ni tengok aku garang entah tang mana tah? tak phm aku)....

[#3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai

Puteri ckp dia nak kawan yg kekampungan mcm dia... sama la mcm auntie MM pun Puteri... kdg susah nk ikut rentak org yg terlalu berfikiran kebaratan...tapi alhamdulilah MM rasa semua kwn2 MM berbudi pekerti orgnya, tak terlalu sosial yg melampau...(almaklum semua dh kawin katakan).

Kalau perkara-peraka lain pulak yg diidam belum tercapai tentulah : (harap2 ada yg hadiahkan di harijadiku nanti...hehehe)
1) mesin jahit industri & mesin jahit tepi tu la... walhal bukan terror sgt menjahit pun... saja nk cipta hobi baru... pastu laptop baru, keta baru, semua benda2 baru..
2) berjumpa semula semua gang2 lama di suatu perkampungan khas... (kat padang masyar kot?).
3) menunaikan ibadah haji.
4) Merdeka dari ketakutan dgn kes2 jenayah dan pancaroba kehidupan.

[#4] Siapakah nama pasangan anda?

Brad Pitt. hehe... tak kan tak kenal kot your uncle sendiri..

[#5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda

Alamak! Ini yg malas nak jawab ni....
1. Kata-katanya yg selalu menyakinkan aku (ni time bercinta dulu la)
2. Dia sgt menghormati kedua org tuanya.

3. Sgt penyayang kepada anak-anaknya...
4. Sholat, puasa dan itu sebenarnya perkara pokok yg aku cari ketika mula2 mengenalinya... tak buat semua tu.. mmg aku cha alif buttt.....

5. Selalu buat kejutan sampai aku terkejut pengsan.

tak boleh la puji lebih2.... nanti terlebih puji jadi sebaliknya pulak... nauzubilah.

[#6] Bila tarikh anda couple?

Wahahahaha.... nak kena rujuk pada dairy si KN ni..... itu pun kalau KN ingat... MM mmg dah lupa...

[#7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

yg pahit biarlah jadi sempadan....

[#8] Lagu tema cinta anda?

Semua lagu2 Celine Deon especially My heart will go on and on...

[#9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?

tiada apa2... just perfect for me sbb I pun bukan la perfect sgt...


[#10] Tag 10 rakan ada yang lain

dgn hormatnya dijemput to all my followers & teman2 blogger untuk menjawab tag2 ini.... jika sudi mencemar duli.

No comments:

Post a Comment

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.