Monday, March 29, 2010

PERTANYAAN TENTANG MY LOOK

Untuk cik puan yang bertanya....

MyLook ni lebih kurang macam google, yahoo semua tu la.. tetapi yg menariknya setiap apa yang kita search(search macam biasa), kita akan dibayar sebanyak $0.22... Tetapi, dalam sehari, hanya dihadkan kepada hanya 5 carian(search) .... anda search la apa-apa sahaja.... 5 carian terawal sahaja yang akan dibayar oleh My look... Pencarian seterusnya tak le dibayar.

Jadi, kalau setiap hari kita search sebanyak 5 kali... kita akan dibayar sebanyak $1.10 dalam 1 hari.. jadi, dalam sebulan, dapat jugak la dalam $33 kan.. oklah tu dpd tak dapat langsung.. Register pun FREE kan... apa nak risau. Apa nak susah2 hati....

Kalau setahun, dapat $369.00 ok ler jugak kan.... lepas sehelai baju raya untuk kita dari butik terkenal kt angsana tu..... ok sapa2 yg belum register boleh klik banner di bawah :



CONTEST
http://mylook.com/join.php?x=6989

Kalau anda tak tahu mcm mana nak linkkan banner MYLOOK direct ke akaun MYLOOK anda... just tulis je link mcm tulisan merah di atas. (no 6989 tu tukar la ke no. siri akaun MY LOOK anda.. dah sign up dpt la no. siri tersebut..ya puan2).


No comments:

Post a Comment

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.