Sunday, April 18, 2010

aktiviti hari ini

Haiii..... letih la hari ni... tapi letih bershopping
dengan letih buat kerja tentu berbeza kan?

Tapi bukan ler menyoping tak tentu hala....
sekadar beli barang dapur untuk seminggu je..


macam biasa la.... kalau ada Shashal, bermakna.. ada sushi...
kalau makan tempat lain nanti dia ngamuk.
Mamanya ni redha dan mengalah je la...
takpe la... next week giliran Mama punya favorite plak..


telur...

soft crab tempura... RM15.90sementara menunggu budak2 penggila Japanese Food tu
menghabiskan makanan favourite mereka....
MM pun menggedix la gambar2 sendiri...
dan antaranya.... labuci kt jeans MM ni...
tak cantik pun sgt... you all tentu lebih kreatif...

Masa tu dapat inspirasi dari ERRA FAZIRA
terbaca kat akhbar... Erra suka
recycle jeans lamanya menjadi bentuk baru...
membeli batu-batu and labuci yang lip lap tu kt Jln Tunku Abd Rahman
pastu jahit labuci kat jeans2 lamanya...
Erra tak tunjuk pun hasil kerjanya.. tapi MM rasa
mesti cantik... sebab tu la
MM nak lawan dia tapi tak berapa kreatif plak..

You all kalau kreatif... boleh jahit sekali dengan kain berenda/lace
warna hitam atau putih pada jeans tu... cantik tau!!
ataupun buat tampalan dengan
kain cotton bunga2 yg dipotong kecil 4 segi
ditampal secara rawak..
pastu jahit la lawa2...
barulah terhasil Jeans lama berwajah baru
yg rugged tapi still sweet.



hasil rondaanku.... sebab kali ni MM sorang yg meronda...
bakul tak la penuh sgt...
bebudak semua tak nak join...
sibuk nak menyoping buku dengan ayahnya...

Ok la...jumpa lagi.

2 comments:

  1. haiii.. salam jejak.. wowww makanan.. meriah betul..

    ReplyDelete
  2. hai Alyia... jejak bertapak...thanks singgah..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...