Friday, April 16, 2010

ENTRY KETIKA HUJAN DI JAY BEE

Minggu ni my IRP asyik "perap" MM kat rumah.... bukan sebab IRP terlebih sayang kat bininya tapi sesaja tak nak manjakan si Shashal tu.... kalau MM selalu sangat bawak dia gi jalan-jalan kat supermarket tu dia terus malas nak sekolah... celik-celik mata je terus sebut......

"Mama..... Jusco..... Mama Jusco...." berzikir la dia berulang-ulang......

Pengorbanan seorang ibu..... hmmm...... takpe la..... MM pun bukan kisah sgt ,weekend pun IRP akan bawak jugak kitorang ronda-ronda...

Dulu masa time rajin... bosan-bosan MM buat gak la kerja kait-mengait............ walaupun hasilnya tak cun mana.... tapi sekarang......... jangan harap la...

kan cun kalau MM dapat
siapkan satu kardigan untuk
si Qistina yg comel mcm ni...
napa la keras sgt
tanganku sekarang???

hari tu punya benangkait yg MM beli
pun masih tak terusik lagi...
(gambar2 ni bukan aku yg punya..)



2 comments:

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...