Wednesday, May 19, 2010

Big Fish Moment with Pizza Hut’

FISH KING PIZZA???!!!!! Bulan ni sebenarnya dah beberapa kali saya memesan pizza panas dari 1300-88-2525 .......... bila anak saya Shashal, 5 tahun merengek-rengek nak makan pizza di rumah, selalunya saya akan memesan hawaiian chicken untuk hidangan petang.

Minggu lepas operator pizza telah pun mempromosikan FISH KING PIZZA ini di pendengaran saya melalui talian tetapi pada masa tu saya tetap tidak berganjak dengan pilihan biasa saya iaitu hawaiian chicken...... bukan apa.... I ni bila sebut je perkataan FISH CAKE....... I bayangkan fish cake yang biasa-biasa tu.... I pulak memang bukan penggemar fish cake.... then.... hari ni disebabkan I nak membelanja kawan I plus nak "shooting" untuk mempromosikan pizza, I pun GAMBLE la nak mencuba FISH KING PIZZA ni......... dan.... WOW!!! Memang sungguh lazat....ikhlas dari saya...... fish cake yang dimaksudkan memang lain dari yg lain.... teringat ketika I makan fish and chip di Fremantle.... serious... memang berbaloi.... sambil makan pizza.... sambil tu boleh menikmati fishcake yg lazat dan berkhasiat.

HARI INI KAMI MAKAN DI PIZZA HUTT JUSCO TEBRAU...Johor Bahru...


Sebaik duduk di meja, seorang waiter menunjukkan katalog pizza ini kepada I......
Ada 2 pilihan di situ.... FISH KING SET 1 dan FISH KING SET 2


I pun tanpa berlenggah dan tanpa perlu menekan bell yang disediakan
seperti gambar di bawah..... tak sabar-sabar memesan
FISH KING PIZZA tersebut...
kami cuma datang bertiga je...
Me, Shashal dan sorang kawan I...


selain itu.....di dalam set tersebut ialah garlic bread
kegemaran I ni...



serta..... mushroom sup yang lazat ni.......

Then..... tak sabar-sabar untuk
menikmati kelazatan FISH KING PIZZA
yang diwar-warkan tu...

Ha!!! Dah sampai pun....



"memang sedap kak....cepat snap... anak akak pun tak sabar-sabar nak makan tu " kata pelayan restoran pizza
yang ramah dan menceriakan ni....
ya betul... Shashal dan kawan saya tak
sabar-sabar untuk merasai kelazatan pizza tersebut...

Yummy!!!!



memang sungguh lazat.... kalau tidak
I tak akan menggedik macam ni..... percayalah.

Fish cakenya memang lembut....


jangan lupa perahkan lemon di atasnya
untuk menjadikan ia bertambah kick lagi....



Kawan saya yang pemalu dan enggan diambil gambar ni
pun sukakannya...

Itulah pengalaman saya menikmati FISH KING PIZZA hari ini.

(BIG FISH MOMENT WITH PIZZA HUT CONTEST)