Wednesday, May 19, 2010

TAG DARI ASMARIA

Kak Maria telah mengeTAG I malam ni........ thanks K. Maria.... I sebenarnya dah jawab sebahagian dari soalan-soalan tu dlm tag yang lepas.... jawapannya di sini ya... K.Maria.

Ok... utk soalan2 no 7 hingga 12 dah tentu la ada perubahan kan sebab tag yg lepas tu pun dah berkurun....so, ni I update semula jawapannya untuk K.Maria :


7) Lagu terakhir yang anda dengar?

Aida Agil ~ lagu apa tah tadi terdengar secara tak sengaja kt radio......... lirik dia mcm ni... "Gelora melanda.......di dalam hidupku......adakah dapatku tenang....waaaa best..... berangan jap dengar lagu tu......" suka suara minah tu...serak2 basah.



8). Last text message?

" may I go 2 JJ.." sent to my IRP.

9). Last phone call?

from KN... this morning...

10). Hari terakhir anda menangis?

ketika menulis entry UCAPAN HARI GURU yg lepas......sbb teringatkan kenangan zmn kanak2 bersama arwah ayah... semoga Allah menempatkannya di dalam golongan orang2 beriman... amin.

11). List lima color favorite anda?

telah dijwb di entry yg lepas.

12). Orang terakhir anda ber-YM?

dah lama tak on YM...

13). Game paling anda suka?

telah dijawab di entry yg lepas....

14). Adakah anda peminat MCR?

telah dijawab di entry yg lepas....

15). Apa perasaan anda jawab tag ni?

Gembira.... of coz ler.... satu penghargaan bila org ingat kita dlm tiap tag2 mereka...

16). Anda rasa tag ini best?

"BEST 104 sensasi selatan.......irama muzik terkini"... hahaha..gurau je... kalau bukan org Johor tahu ke stesen radio BEST 104 ni.....tiba2 teringat seorang kawan kt KL yg gembira sgt bila dpt stesen ni kat sana....

Tag lagi 10 orang

Dr. Sheikh Muzzafar, Celine Deon, Brad Pitt, Lisa Surihani, Farid Kamil, Hetty Koes Endang, Endang S. Taurina..... mana la pegi Endang S. Taurina ni skrg ya?

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...