Sunday, June 13, 2010

NASI MINYAK RENDANG KERBAU DI MELAKA

Tiada apa sangat yg ingin ditulis pada malam ini kerana niat di hati nak tido lebih awal dari biasa... Awal2 pun tengok la jam tu sekarang dah pukul berapa?




Kami ada jemputan majlis perkahwinan di Melaka semalam..
menu ialah nasi minyak, rendang kerbau, dalca dan rebung...
serta cendol dan bubur merah kesukaanku...




I pun posing la kejap sebelum makanan siap dimasak...
kami datang terlampau awal hingga hidangan belum sampai

Kenapa nak tido awal?
Azam baru...
hari2 buat azam baru
tapi tak pernah tertunai..

InsyaAllah kali ni akan cuba untuk ditunaikan...
byee.... jumpa lagi esok di awal pagi, insyaAllah.

Wassalam...

2 comments:

  1. Cikidong... baru saya dpt jumpa yr blog...
    http://cikidong.com/blogs/ ~ nk save kat sini utk memudahkan saya buat lawatan.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...