Sunday, July 25, 2010

TRAFFIC TIDAK MENJAMIN BUFFERED EARNING

"Ya Allah Ya Tuhanku! Kurniakanlah nikmat penglihatanku dan perlihatkanlah pembalasan-Mu terhadap seteruku, tolonglah aku dpd mereka yg menganiaya aku."

Sebenarnya doa di atas adalah sebahagian petikan dari doa tawaf wida' ~ dipetik dari buku Panduan Umrah & Ziarah........ panjang sebenarnya doa tawaf wida' tu kan... tapi I tertarik dgn sebahagian keratan doa tersebut..

Mengapa doa itu yg I pilih utk entry kali ini? Hmm..... biarlah kupendam saja kelukaan itu... sebenarnya, dgn mengingati Allah, hati akan menjadi tenang.... Allah lebih hebat dari yg lain2.

Buat teman-teman blogger yg selalu menceriakan I....... terima kasih kerana sudi jugak melayan emo I, hehe......kekadang mood I ok, kdg emo.....pun uoll masih jugak sudi singgah.... baiklah kpd blogger baru... sila baca tip berNUFFNANG ni........ TIPS DAPAT BUFFERED EARNING....dah dpt nanti, jgn lupa belanja I tau!.........emmm belanja apa ya?? raya tahun ni
I nak sebijik handbag GUESS....boleh? Nak LV dah tak boleh dah......kan itu ari I dh ckp... sebijik sudah memadai.........

Kpd Mumyshane ~ I belum sempat menjawab tag contest u tu........ lain kali ya.
Kpd KN ~ arini tepon aku rosak...tak dpt call out..
Kpd Kakak aku ~ kirim salam dgn Emak........ aku baik2 saja.....



6 comments:

  1. laaa gitu ker kalau nak dpt earning dari nuff.myfren blogger kalau seklai post ajer lebih dari 30-40 org dtg,akak tanya banyak tak dia dapat.alhamdulilah kata dia..akak ajer tak bergerak2 hehehehe org tak femes nie mmg jarang org nak jengah kan kan...

    ReplyDelete
  2. Ala Kak Asma ni merendah diri pulak... ada la tu tiba masanya nanti akak jadi femous sebaris dgn diorg. Hehehe.. Pasni akak jgn lupa bubuh iklan tu kt tempat strategik tau...ikut pesanan yg dlm link tu.

    ReplyDelete
  3. la ya ke Fie? Emo dgn sapa pulak...sabar je la Fie.. ramai pun teman2 blogger yg tgh emo skrg ni ..jd takpe...kita "ada kawan". Hehe.

    ReplyDelete
  4. tgh emo ye miss mirror...rileks2 k...senyum2 selalu..allah sentiasa bersama kite...:)

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...