Thursday, August 19, 2010

Ramadhan Ke - 9

sate perut...

sup gear box...


agar-agar coklat yg bakal jadi rebutan...


magee goreng...


bubur lambuk yg I masak ... 1 untuk kami (ada udang
di dlmnya..) dan 1 lagi utk Ain (spt di bawah~ no prawn).

... dah habis dah rempah sup... tu yg pucat je
bubur lambuk ni.... but I'm sure still sedap kot.. hehe..


puding coctail dan bubur sum-sum..

semua makanan adalah hasil belian di bazaar berdekatan
dgn rumah...


Byeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! Selamat berbuka!!!


3 comments:

  1. perghhh. megi goreng tu mcm sedap je akak.

    ReplyDelete
  2. Megi goreng itu mmg sedap FIE... kalau akak buat sendiri mcm tak sesedap itu..

    ReplyDelete
  3. salam sis MM

    rindu nak singgah sini,,penat gak mata memandang menu sis yang sodap2 tu

    semua makanan peberet ayu kecuali sop dan sate...

    bukan jaga badan...tapi kalau makan gak, sure ayu pitam,...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...