Sunday, September 19, 2010

Sambal Totok Untuk Tetamu dari Kashmirku... (aidil fitri)

Malam ni kakakko, Ustazah SA dtg beraya..... sib baik la I dah menanak nasi.... walaupun sekadar I hidangkan sambal totok (tu la ..lain kali dtg inform la awal2)..... actually I pun tak tahu sgt resepi sambal totok... Leq ckp semalam baru I dpt idea.. Sambal totok ni.... menurut Leq, "menu jahat".... sebab bila kita dah makan.... boleh menambah 2,3 pinggan.



alahai si kecik ni merenung muka aku semacam je!
mesti dlm ati dia berkata..
"cun gak muka makcik aku ni..." hahahahahha... heyyy.... I gurau je lah..
uoll ni.... mula la nak mengumpat tu...


buah hati kakak ako! Uncle RK..


I tiap kali gambar pegang2 "jejaka" mcm ni kan... mesti
anak2 I yg kecik2 tu menjerit... "heee tak malu..." diorg ni tak ingat yg budak2 tu
kan anak sedara mama...tak batal air sembahyang...


ni pulak... gmbr yg snap first raya itu ari... dgn anak sedara I, si Mirul....nak cuci2 asyik tak sempat je..

Esok si Amsuda & ayahnya kata nak datang..... berhati2 di jalanraya ya nak..

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...