Thursday, November 18, 2010

Kes Ceraikan Isteri Tak Cantik semakin meningkat..

Artikel bertajuk "Bila Isteri Tak Cantik" yang disebarkan di FB baru-baru ini mendapat maklum balas dari teman2 I yang rata-rata tak setuju... termasuk la I sendiri sebab pada pendapat I... itu semua sekadar alasan lelaki untuk menduakan isteri mereka....

Bagaimanapun berita di My Metro hari ni bagaikan mengiyakan pula pendapat itu dengan meningkatnya jumlah penceraian akibat dari penurunan tahap kecantikan isteri di mata suami setelah dikahwini bertahun-tahun... apa kata, kita ikuti berita selanjutnya...

MY METRO - "KUCHING - Ada sesetengah lelaki yang bergelar suami sanggup melepaskan isteri masing-masing selepas mendakwa wanita dinikahi tidak lagi kelihatan menarik dan cantik seperti ketika mereka berkenalan dan melangsungkan perkahwinan dulu.

Mereka menganggap perubahan wajah dan penampilan wanita terbabit memaksa mereka mencari pengganti sehingga menyebabkan rumah tangga dibina mulai goyah, malah ada yang membawa kepada perceraian." Untuk info lanjut sila layari My Metro (klik link di atas)... tak sampai ati dah nak baca ni... you all baca la sendiri dan buat kesimpulan... I nak tido... karang kalau asik tido lambat je tak cun plak I... mata sembab, badan makin kurus.... haihhhh tak mau!! I sayang husband I.... Selamat malam semua... Assalamualaikum.

11 comments:

  1. Kejam gila lelaki mcm ni. Harap2 xjd mcm ni. cantik tu akan hilang. xkekal. adeh..

    ReplyDelete
  2. ini akibat kalau kawen atas dasar kecantikkan isteri bukan keihklasan hati .
    hurm.

    ReplyDelete
  3. Bgmn pula lelaki, semakin segak ker semakin sihat kah?

    ReplyDelete
  4. MAMAWANA - 40 adalah permulaan hidup bagi lelaki Mamawana ;) huhu...

    ReplyDelete
  5. ramai isteri tak kisah pun bila suami dah boncit, rambut beruban, kepala botak dan yang sewaktu dengannya... tetap sayang dan setia je kat suami, tak de pun nak jeling2 lelaki lain... klu suami sampai nak ceraikan isteri alasan sebab isteri x cantik memang suami macam tu tak tak layak dipanggil suami pun...cari la alasan yang bijak sikit kut yer nak pasang lagi 2-3-4... pendek akal betul!!!

    ReplyDelete
  6. Bab-bab macam ni aku tak berani komen. Kalau isu gejala sosial, atau politik bolehlah masuk sikit2.

    ReplyDelete
  7. MUMMY GEE - selalu lelaki mcm ni akhirnya menyesal (setelah dia mengkahwini isteri baru yg kononnya lebih muda dan jelita)...

    MS - jadikan iktibar.

    ReplyDelete
  8. teruknye...si suami tu...sendiri pon makin xensem...bini syg gak...tapi laki??kawen sbb rupa...mcm nilah jadinye...hish!mintak jauh dari lelaki yg suntuk fikiran!

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.