Saturday, November 20, 2010

Melawan Kesepian.....

Dulu teman I berkata .... "ah tak nak aku berblog... nanti jadi macam kau tido sampai lewat malam".

Eh tak la.... kita berblog tak kira masa, cuma kalau mengupdate di malam hari, suasana lebih sunyi dan tak terganggu oleh hiruk pikuk suara manusia. I ni jenisnya bila buat sesuatu tak boleh dalam keadaan hinggar binggar. Even membaca pun... tak pasti la uoll macam mana? Boleh masuk otak ke bila membaca dalam keadaan kacau bilau?




penat I gosok baju sejuk ni.... tapi still rupa dia macam ni...
esok kena sambung gosok lagi...

Actually takde pun topik-topik ngetop untuk diketengahkan malam ni.... sekadar entry syok sendiri. Esok sambung cerita lagi.... malam ni walaupun tak la ngantuk sangat tapi rasa bersalah pada wajahku ini sebab sering membiarkan ianya tak cukup tido dan kelihatan tak bermaya.... dah la lately semakin malas nak makan sayur.... Kalau tak makan sayur.... tepek la berapa banyak pun SKII kat muka... muka tetap tak berseri... itu pada pendapat I la.... sebab I perasan muka I kembali berseri bila rajin makan sayur dan ulam-ulaman.

Sepanjang minggu depan, insyaallah banyak "sessi photography " (cehhh konon2 ala2 divas!! uwekk.. perasan)... so, kalau boleh I tak nak nampak terlampau cekeding ala2 papan di dalam photo2 itu macam gambar 3,4 tahun lepas di lokasi yang sama.... Ya.. kami akan berada di lokasi itu lagi... insyaallah.


p/s: sepi itu indah....

2 comments:

  1. adah ok je baca blog dlm keadaan hiruk pikuk...hehehe...

    tpi lagi syok bace dlm keadaan sunyi..hehe...

    ReplyDelete
  2. ya ke Adah? I tak boleh la... lagi2 kalau tengah baca isu2 penting.

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.