Monday, November 29, 2010

Jangan Sesuka Hati Membuat Fitnah...

Ingat nak simpan dulu entry ni... tetiba terklik publish plak.... dah alang2 terpublish.... kita hayati je la sama-sama... copy paste dari Ustaz Zawawi FB.

Pernahkah anda merana kerana fitnah n rencana jahat seseorg, jgn bimbang hari2 Allah akan menentukan. kepada sesiapa yg sedang merancang nak buat tak elok pd seseorg elok prhatikan ayat Allah ni " ."Rencana jahat itu tidak akan menimpa selain orang yang merencanakannya sendiri".

Hmmm..... memang macam tu la yg berlaku selalunya....

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...