Sunday, November 28, 2010

Fragaria benyek.... hehe...


Home sweet home!!

Rindu pada sambal belacan sudah terubat...
debaran sebelum flight berlepas juga sudah berakhir...
Cuaca pula agak buruk sepanjang penerbangan... sorang amoi yang duduk selang beberapa kerusi di depanku uwek uwek entah untuk ke berapa kali... oh sian... tak tahan naik flight barangkali... atau pregnant... atau sakit perut.. Eh sejak bila I jadi busy body ni? Sekadar ingin memberikan gambaran kepada anda betapa buruknya cuaca malam tadi di selaputi awan tebal.

"Selamat Pulang ke Tanahair..." itulah kata-kata keramat dari ketua pramugara yang menokhtahkan debaran... bermakna kejap lagi kapal terbang mendarat... Alhamdulilah...

Sekarang yang tinggal hanyalah penat dan dompet yang kosong... hehe... bermakna kena cari duit lagi!!!! Tau-tau tadi buka nuffnang (after seminggu tak dapat check account selama di obersea).... dapat duit lagi!! Oh thanks Datuk Nuff..... You are so understanding!! Luv u!!!

Buat sedara-mara yang bertanya tentang foto-foto sepanjang berada di perantauan.... semuanya I dah upload di entry2 yang lepas.... klik je OLDER POST kat bawah ni..... kalau tak silap ada 4 entry kesemuanya.

Ok la.... sekarang kena menyambung semula tugasan sebagai manusia. Masa untuk menukarkan minda telah tiba... kena tukar jadi rajin... kena positif..... (walaupun buah2 strawberry segar dan ranum yang I beli di Fremantle tempohari yg konon2 nak bagi pada adik beradik I bertukar jadi jus ko tau! Tak jadi I nak agihkan pada mereka... abih dah benyek dlm pesawat). Maaf la ya abg dan kakakku.... kalau uoll nk makan strawberry... nanti I belikan je la kt JJ ni pun banyak. Strawberry coklat pun ada.... lagi sedap! ~ penceritaan org yang frust akibat silap sendiri... patutnya kubungkus buah2 itu dlm polisterin pastu bungkus lagi... dan lagi.... ala2 mumia... baru la tak benyek.

p/s : Fragaria ialah nama latin bagi Strawberry....Nama tersebut berkaitan dengan ‘fragrance’atau ‘aroma’.

2 comments:

  1. welcome back!!!

    :-)waiting for some pictures from aussie MM..

    ReplyDelete
  2. MS BUBBLES - nanti senang2 I upload lg.. rasa2nya ini pun mcm dh over upload...takut org vomit plak..

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.