Monday, November 1, 2010

Saat Kuidam....

Lama betul tidak "berkampung" di rumah bonda bersama adik-beradik tercinta.... Sangat exited bila dapat berkumpul di hari bekerja (hari Isnin) begini... sebab pelbagai panorama lain dpt dinikmati.... kalau tidak tentulah tak habis-habis dengan cerita pasar minggu di pekan "Kashmir" dan kisah jagung saja kan...



meriah gerai En. Jamal ni.... dpt jugak merasa ABC dan
roti siput yg dibelanja oleh pompuan kat bawah ni...


ini kisah semalam.... jln2 di BP dgn bonda dan Pn Mar kita ni...


Ini masakan Mak Iti kita... kita pulak buat apa? Kita melepak je la...makan2 tido...
sekali-sekala balik kampung begini, nak bermanja dgn adik... tak boleh ke?




laluan pintas ke lokasi yg penuh nostalgia.... (indah sungguh
nostalgia itu) sob sob sob....
anak dara si Siti baru balik sekolah...
sgt suka bila kami (Mar, Siti and I)
menjemputnya....



Hai Uddin.... rajin-rajin belajar ya... besar nak jadi Ustaz kan?


Siti enggan diambil gambar kerana terlampau jelita - katanya. Hahaha...
MS - sorry tak sempat jumpa kau... tapi dapat jugak merasa pecel yg ko
bawa semalam.


2 comments:

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...