Friday, December 24, 2010

ANUGERAH SKRIN 2010 TV3

Cantik-cantik! Lawa-lawa! Langsing-langsing! Awet Muda semua2nya!

Kak Ziana pun masih jelita.... tapi tak sempat plak nak snap gambarnya tadi.
Kak Ziela juga....
Kak Erma juga...... (wah sesaja kupanggil mereka kakak, biar terasa diri ni masih muda...khe3).
Erra, Eja dan Vanida pun masih maintain....

Lama betul tak menonton tv... kerana Anugerah Skrin 2010 punya pasal....sanggup I "bergaduh" dgn si kecilku itu...

Tahniah buat Nur Kasih... juga buat si comel anak Cikgu Af tu sapa nama? Lupa plak I nama pelakon tu... huuuu seksi you malam ni!

Paling sedih bila segmen mengimbas kembali artis2 kita yang telah pergi.... Al-fatihah buat mereka.




Pengacara yang sama cantik sama padan...
Awal dan Vanida

Seronok tengok Rosyam mengusik Ziela... "Ziela, awak makin cantik..
dah ada belum?"


Nur Kasih - drama rantaian terbaik.
rantaian = telenovela


segmen mengimbas semula artis-artis yang telah "pergi"



No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...